سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادمه سر یه کلاسی یه استادی بهمون می‏گفت مهم‏ترین وظیفه یک رسانه، همون‏طور که از اسمش هم پیداست اطلاع‏رسانی صحیح و کامل به مردم و حتا مسئولینه. البته شاید خیلی وقت‏ها خیلی از رسانه‏ها اون طور که آدم دلش می‏خواد کار نمی‏کنن ولی گاهی وقت‏ها هم که می‏خوان قشنگ کار ‏کنند اتفاق‏هایی می‏افته که دل آدم براشون می‏سوزه!

امروز توی راه تهران رادیو جوان روشن بود. فکر کنم برنامه ساعت 25 بود. داشت در مورد پدیده فرار مغزها صحبت می‏کرد. بنده خدا خانوم مجری خیلی روشن و واضح سوالش رو از مهمونش که عضو کمیسیون نمی‏دونم چی‏چی مجلس بود پرسید:‏

«همون طور که می‏دونین حاج آقا، مقام معظم رهبری توی بیاناتشون بارها و بارها اشاره کردن که باید از نخبگان حمایت بشه و شرایط مورد نیازشون فراهم بشه تا توی ایران بتونن به تولید علم بپردازند و بعد از چند سال شاهد رشد علمی کشور باشیم، مجلس شورای اسلامی تا حالا چه کاری در این زمینه انجام داده؟»

«بسم الله الرحمن الرحیییییم. بنده خدمت شمااااااااا عرض کنم که ه ه ه ه ه جوانان ماااااااا سرمایه‏های اصلی کشور ما هستننننننند و مااااااا باید تمااااام تلاش خودمون روووووو بکنیم که بتونیم اون‏ها رو در کشور نگه داریم.»

«بعله حاج آقا درسته. لطفا شما در مورد سوال بنده صحبت بفرمایین!»

«همین طوره. توسعه‏ی پایداااااار کشور ما بسته به جواناااااااان و نخبگاااااااان کشور است و ما باید از اون هااااااا حمایت بکنییییییم. در واقع اگر نخبگان جامعه ه ه ه ه در کشور آسودگی نداشته باشنننند جامعه مااااا حرکت نخواهد کرد.»

«حاج آقا این‏ها رو همه می‏دونن که نخبگان سرمایه‏های اصلی کشور ما هستند. ولی مجلس تا حالا چه راهکارهایی رو در جهت تولید علم و پشتیبانی از نخبگان داشته؟‏ لطف کنید در مورد این صحبت بفرمایین!»

«همون طور که شما فرمودییییید نخبگان جامعه مااااااا  نباید دغدغه معیشت نداشته باشند تا بتواننننند با آسودگی خاطر به تحقیییییق و پژوهش بپردازننننند. و البته ما جلسات بسیاری در این زمینه داشته‏ایییییم و ...»
...

همین طور ذکر کلیات اون هم با مد لازم بر روی هر یک از حروف کشیده! خلاصه این خانم مجری هر چی تلاش کرد موفق نشد یه حرف درست و حسابی از زبون این نماینده مردم در خانه ملت بشنوه! به راننده گفتم آقای راننده این صدای رادیوت رو بلند کن یه کم بخندیم. داره برنامه طنز پخش می‏کنه!


نوشته شده در  دوشنبه 85/9/13ساعت  10:32 عصر  توسط کلرجی‏من 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
من...
لباس تنگ کلرجی‏من
راز داوینچی
کاریکاتوریست دانمارکی یا ایرانی؟!
من کلرجی‏من نیستم
چشم‏های خدا
سیب بی هسته، بی‏سوک
خوشحالی یا ناراحت؟
برف‏پاک‏کن
سکر
حمل بر صحت
اتحاد متحاد دیگه چه صیغه‏ایه؟!
دعوای حرفه‏ای
مردم، روان‏شناسان بالفطره
من یک آدم بی‏کارم
[همه عناوین(218)]